20/06/2017

ESTEVE REP EL PREMI AVENZOAR Al LABORATORI QUE MILLOR HA COL.LABORAT AMB LA FARMÀCIA

Amb aquest guardó, la Fundació Farmacèutica Avenzoar reconeix el compromís d'ESTEVE amb la tasca diària que els professionals farmacèutics exerceixen com a agents de salut

La Fundació Farmacèutica Avenzoar, entitat dependent del Real i Il.lustre Col.legi Oficial de Farmacèutics de Sevilla, ha decidit atorgar a ESTEVE el Premi al Millor Laboratori Farmacèutic que s'ha distingit per la seva col•laboració a la Farmàcia

En l'acte de lliurament, que ha tingut lloc al Paranimf de la Universitat de Sevilla, Pepe Garcia com Director territorial d'ESTEVE, ha recollit el guardó en nom de la companyia de mans del Sr. Manuel Pérez, president del Real i Il.lustre Col.legi Oficial de Farmacèutics de Sevilla i patró de la Fundació Avenzoar.

La Fundació Farmacèutica Avenzoar és una entitat dedicada a la investigació científica i tècnica en el camp de les ciències farmacèutiques que cada any atorga aquests premis a iniciatives impulsades per institucions i personalitats relacionades amb el món científic, farmacèutic, sanitari i cultural.

Pots seguir a ESTEVE en Twitter en aquest enllaç twitter.com/esteve_news.